Samenvatting

Het Raadhuis in Amstelveen stamt uit 1980 en wordt ter voorbereiding op de digitale transformatie, heringericht tot een adequate, moderne huisvesting. Dit gebeurt in tien verschillende fases, waarbij het Raadhuis bijna volledig in bedrijf blijft. November 2019 is de verbouwing van start gegaan, begin 2022 is de oplevering van de dan totaal gemoderniseerde kantooromgeving gepland.

Bijzonderheden

In de nieuwe open en moderne werkomgeving krijgen de medewerkers optimaal de mogelijkheid hun werkomstandigheden naar wens aan te passen, zij kunnen straks kiezen uit reserveerbare werkplekken, focusruimten en spreek- en vergaderruimten. Bijzonder is dat het overgrote deel van het Raadhuis tijdens de modernisering in gebruik blijft. We brengen daarvoor tijdelijke voorzieningen aan en maken o.a. gebruik van de geschoten montage techniek om overlast voor de medewerkers zoveel mogelijk te beperken. Ook is de gemeente Amstelveen ambitieus in haar duurzaamheidsdoelstellingen. Om de gemeente bij haar doelstellingen te ondersteunen, hebben wij na een grondige inspectie, de bestaande kabelgoten goed kunnen keuren voor hergebruik.

Opdrachtgever

Gemeente Amstelveen

Oplevering

1e Kwartaal 2022

Werkzaamheden

Het vervangen / vernieuwen van de elektrotechnische installaties, waaronder:

  • brandmeldinstallatie
  • inbraakbeveiliging
  • noodverlichting

Heeft u een installatie-vraagstuk? Neem contact op

Gerelateerde projecten

30 maart 2020

Nieuwbouwwoningen Aalsmeer

19 maart 2020

Nieuwbouwwoningen Pontkade 3

7 november 2019

Appartementen Mannourystraat

7 augustus 2019

Nieuwbouw Oostenburgereiland